03 marraskuuta 2011

Eläinlääkäri reissu

Istun tässä emännän vieressä lohtua hakemassa, kun on ollut niin kamala päivä ja katsoin että nyt se alkaa kirjoittamaan tota blogia. Onko se sen asia kirjotella tänne minun asioitani? Päätin astua puikkoihin!

Tänään emäntä laittoi mut just ennen ruoka-aikaa autoon ja lähettiin huristelemaan johonkin. Perillä selvisi että täähän oli taas tää paikka, jossa lahjotaan nameilla, eläinlääkäri! Mut nostettiin siihen pöydälle missä aina tutkitaan ja eläinlääkäri katsoi hampaita. Eläinlääkäri totesi minulle, että minulla on pienien koirien vaiva vaikka olen iso poika. Teki mieli sanoa, että minä olen ihan pieni vielä, koska emäntäkin sanoo niin ja sitäpaitsi mun mielestä mä mahdun ihan hyvin vielä syliinkin! Sitten se eukko kehtas taas tuikata muhun jonkin piikin ja sanoi emännälle, että voit tulla tunnin päästä hakemaan. Ei se emäntä onneks sitten lähtenykkään vai jäi mun kanssa sinne. Pian alkoi tulla vähän tokkurainen olo ja jalat ei kantanu. Siinä vaiheessa mä aattelin et ei oo ikänä väsyttäny näin kovasti.

Heräsin jostain ihan oudosta paikasta. Emäntää ei näkyny missään ja kulmahampaiden kohtaa kolotti, pääsi pieni itkukin! Onneks mä pian jo kuulinkin sen äänen ja se tuli oven takaa mua moikkaamaan. Mä halusin jo kovasti lähteä kotiin vaikka jalat ei kantaneet ollenkaan. Eläinlääkäri höpötti vielä emännälle korvista jotain, mut onneks me sitten heti lähdettiinkin ja pääsin autoon nukkumaan. Kotona emäntä kantoi mut pois autosta ja vei omalle pedille, johon multa sitten vahingossa pääsi pissa ja emäntä vaan hihitteli, et taidan olla vähän aineissa.. Mitä lie sekin sitten tarkottaa.. Sitten se kehtas ottaa ne inhottavat kynsisakset ja leikkas mun kynnet, käytti kuulema hyväkseen tokkuraani. Sitten se lähti menemään johonkin typerään hevoshommaan ja jätti mut nukkumaan. Nousin pedistä vasta ekaa kertaa, kun se tuli takaisin ja menin viereen köllöttämään. Isännän syli ei kelvannut tänään, koska emännän syli on parempi lohtukoto. Nyt taidan laittaa silmät vielä kiinni, kun väsyttää niin kovin ja suukin on kipeä...zzzz....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti